piątek, 4 marca 2011

Wprowadzenie

Cześć.

Mam na imię Paulina i mam 14 lat. Na stardoll jestem ok. 3 lata... ; ).
Bloga założyłam, aby pisać o nim o darmówkach, ciekawostkach ze świata Stardoll oraz, aby robić darmowe metamorfozy bez hasła, lub kompletne (z hasłem, info niżej). Chciałam, żeby wprowadzenie było krótkie, więc będę je kończyć.

INFORMACJE O MOICH METAMORFOZACH:

1).
METAMORFOZA NA BLOGU (bez hasła).

Zgłaszać można się do niej w każdym poście na blogu (najlepiej najnowszym) lub pisząc do mnie na priv na stardoll. Trzeba podać swój nick w komentarzu, a metamorfoza niebawem pojawi się na blogu (to samo dotyczy zgłoszenia poprzez napisanie do mnie na stardoll).

2). METAMORFOZA KOMPLETNA (z hasłem).

Do takiej metamorfozy można zgłaszać się tylko i wyłącznie pisząc do mnie na priv na staradoll. Trzeba podać następujące informacje:

* swoje hasło do konta (NIE KRADNĘ) !
* ilość pokoi, na których mam przeprowadzić metamorfozę.
* czy mam zrobić medoll/apartament lub to i to.

Gdy ukończę metamorfozę napiszę wiadomość prywatną ;). Robiłam już b. dużo metamorfoz, zajmuję się nimi co najmniej rok i 1 na 50 klientek zdarzało się, że była niezadowolona. A więc.. heh sama siebie polecam ;*

- - -
Za niedługo napiszę, a tak wgl to raczej jutro. Postaram się pisać kilka postów dziennie z najświeższymi informacjami ze świata stardoll oraz na metamorfozy obiecuję nie będzie trzeba długo czekać, bo zawsze wykonuję je sprawnie. Dużo dowiecie się o nich w moim StarBlogu.

Na zakończenie chciałabym napisać, że bardzo zależy mi na tym, by blog był często odwiedzany i czytany. Myślę, że jego treść będzie dosyć ciekawa i zainteresuje Was.

Wszelkie pytania proszę zadawać w komentarzach :).

~ZAPRASZAM DO DODANIA SIĘ DO OBSERWATORÓW~

Pozdrawiam,
Paulusia2690





1 komentarz: