niedziela, 6 marca 2011

Metamorfoza 2 - tanialipa1

Witajcie !


   Drugą osobą, która zgłosiła się do metamorfozy na moim blogu jest tanialipa1. Oto jej metamorfoza:

MEDOLL

Przed:


Po:


   tanialipa1 z początku jest.. hmm.. no ujęłabym to chłopczycą.. Miała jedynie pomalowane rzęsy mascarą. Do mojej metamorfozy użyłam: czarnej kredki do oczu, białej kredki do oczu, różowego pudru, malinowej szminki, dwóch rodzai eye-linerów i różowego cieniu do powiek. Najlepszy efekt dają dwukolorowe kreski wykonane eye-linerami. Reszta dla ozdoby, a malinowa szminka dopełnia całości. Fryzura jest za 1750 starpints.

UBIÓR

Przed:


Po:


   Medoll zuzalipa1 tak samo jak w medoll editor również w apartamencie wygląda na sportową dziewczynę "chłopczycę". Wcale mi się to nie podoba jeśli mam być szczera. Zmieniłam to na bardziej kobiecy wdzięk. tanialipa1 miała w szafie dużo kobiecych ciuszków. Wybrałam z nich: czarne delikatne buciki, białe rurki, modną bluzeczkę z RIO, pikowaną torebkę ostatnio bardzo modną i bransoletkę, która sprawia, że nie jest nudno. Wszystko jak widać wiąże się w całość i powstaje przyzwoity efekt.

Dziękuję za wzięcie udziału w metamorfozie.

-------------------------------------------------------------
Jak się zgłosić?

    Przypominam, że każda metamorfoza jest darmowa. Pojawia się na blogu w szybkim czasie i każda klientka/klient jest powiadomiony o poście z jej/jego metamorfozą w swojej KG. Chciałabym przypomnieć również, że aby się zgłosić wystarczy napisać w mojej KG/w komentarzu do najnowszego posta/w wiadomości prywatnej do mnie/bądź w zaproszeniu do znajomych coś w stylu "zgłaszam się do darmowej metamorfozy". Tyle wystarczy, aby się zgłosić. Należy również dodać się do obserwatorów bloga. Jak już wspominałam każda klientka/klient gdy tylko post pojawi się na blogu (z jego metamorfozą) zostanie o tym poinformowany w swojej KG.

Pozdrawiam, 
Paulusia2690

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz