wtorek, 8 marca 2011

Metamorfoza 4 - Oliwiamisia009

Witam serdecznie ! : )


   Czwarta metamorfoza na blogu. Jak w tytule widać jest ona medoll Oliwiamisia009.

MEDOLL

Przed:





Po:




   Widzę, że makijaż jest bardzo glamour. Jednak ja wolę jego delikatniejszą wersję ;). Widać ją na drugim obrazku. Moja propozycja. 

UBIÓR 

Przed:


Po:


   Tak samo jak makijaż ubiór był bardzo fashion i glamour. Fajnie wygląda. Nie podoba mi się kilka szczegółów. Zmieniam więc je tworząc nową stylizację ;D. Zmieniłam bluzkę na panterkę, która ma bardzo ładny dla mnie kolor, naszyjnik zegarek HB, czarne rurki i pasujące do stylizacji buty. Wszystko wygląda moim zdaniem bardzo dobrze.

Dzięki za skorzystanie i jeśli można to proszę polecać blog znajomym : )).


-------------------------------------------------------------
Jak się zgłosić?

    Przypominam, że każda metamorfoza jest darmowa. Pojawia się na blogu w szybkim czasie i każda klientka/klient jest powiadomiony o poście z jej/jego metamorfozą w swojej KG. Chciałabym przypomnieć również, że aby się zgłosić wystarczy napisać w mojej KG/w komentarzu do najnowszego posta/w wiadomości prywatnej do mnie/bądź w zaproszeniu do znajomych coś w stylu "zgłaszam się do darmowej metamorfozy". Tyle wystarczy, aby się zgłosić. Należy również dodać się do obserwatorów bloga. Jak już wspominałam każda klientka/klient gdy tylko post pojawi się na blogu (z jego metamorfozą) zostanie o tym poinformowany w swojej KG.

Pozdrawiam, 
Paulusia2690


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz