niedziela, 6 marca 2011

Metamorfoza 3 - 24karolcia

Jeszcze raz dziś witam :)

   Dostałam 3 zgłoszenie do metamorfozy. Zgłosiła się 24karolcia. Metamorfoza:


MEDOLL
 
Przed: 
 

Po:

 
   Nie wiem czy moje zajęcie powinno polegać również na szczerości, ale pozwolę sobie na to. 24karolcia z początku (przed metamorfozą) nie podoba mi się. Jest wymyślna, ale w złym tego słowa znaczeniu, nieoryginalna, lecz kiczowata. Odrzuciło mnie od sztuczności. Chciałam coś zmienić i wykonałam b. delikatną i świeżą medoll. Fryzura jest genialna do reszty. Co do oczu to pomalowałam je tylko dwoma mascarami w kolorze czarnym i oczy obrysowałam delikatnie kredką. Usta pomalowałam pastelowym różowym kolorem, a na policzki użyłam jasnego różu. Dwa pieprzyki to jedyne dodatki. Były one już na medoll-ce, ale znajdowały się ZDECYDOWANIE za wysoko, bo aż na oku (widać to na pierwszym obrazku). Przeniosłam więc je na policzek pod okiem. Teraz jest zdecydowanie lepiej, podoba mi się.

UBIÓR

Przed:
 

 
   Z początku nie jest źle, jest dobrze. Nie podoba mi się jedynie ta biała kamizelka, bo jest nie potrzebna. Zdjęłam wszystko. Miałam przecież coś zmienić. Założyłam ciekawą sukienkę, która od razu rzuciła mi się w oczy. Do niej jako dodatki dołożyłam brązowy skórzany pasek, rajstopy i czarne buciki na obcasie. Myślę, że jest świeżo i modnie. Nic dodać, nic ująć ;)
 
Dziękuję :) Myślę, że się podoba i polecam się na przyszłość.

-------------------------------------------------------------
Jak się zgłosić?

    Przypominam, że każda metamorfoza jest darmowa. Pojawia się na blogu w szybkim czasie i każda klientka/klient jest powiadomiony o poście z jej/jego metamorfozą w swojej KG. Chciałabym przypomnieć również, że aby się zgłosić wystarczy napisać w mojej KG/w komentarzu do najnowszego posta/w wiadomości prywatnej do mnie/bądź w zaproszeniu do znajomych coś w stylu "zgłaszam się do darmowej metamorfozy". Tyle wystarczy, aby się zgłosić. Należy również dodać się do obserwatorów bloga. Jak już wspominałam każda klientka/klient gdy tylko post pojawi się na blogu (z jego metamorfozą) zostanie o tym poinformowany w swojej KG.

Pozdrawiam, 
Paulusia2690

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz