sobota, 5 marca 2011

Metamorfoza 1 - zuzalipa1

Cześć :)

   No i pierwsza metamorfoza : D. Zgłosiła się jako pierwsza zuzalipa1 poprzez moją KG. Oto moja metamorfoza wraz z opisem :

MEDOLL

Przed:


Po:


   Zmieniłam fryzurę, oczywiście makijaż no i dodatki. zuzalipa1 przed moją metamorfozą wydawała mi się "naga".. Miała b. mało dodatków i makijaż bardzo ubogi. Nie miałam zamiaru zmieniać ust, ponieważ ich kolor jest ostatnio bardzo Trendy. Szczególnie na stardoll. Najważniejsze, czyli makijaż.. - użyłam dwóch kolorów, oczy obrysowałam czarną kredką do oczu, a do rzęs użyłam mascary (dwóch rodzai). Fryzura jest delikatna i kobieca. Pasuje do makijażu i dodatków. Z działu Biżuteria wykorzystałam pieprzyk, który umieściłam "dla smaku" na szyi dollki. Na uszy założyłam delikatne małe kolczyki, a we włosy wpletłam białą lilię, która podkreśla świeżość i kobiecość (to jeden z moich ulubionych dodatków). Medoll jest świeża i niczego jej nie brak. 

UBIÓR

Przed:


Po:


   Medoll zuzalipa1 przed moją metamorfozą była ubrana w b. kobiece ciuszki. Podoba mi się ten styl. Sama kieruję się nim w tym jak wygląda moja lalka. Natchnęło mnie jednak coś innego, oldschool-owego. Zmieniłam więc jej medoll na luźną nastolatkę. Trampki, wytarte dżinsy, szary, rozciągnięty, ale stylowy sweterek i biała bokserka z nadrukiem. Dodatkowo dla akcentu dodałam coś pod szyję.. Dopełnia to moim zdaniem całości, bo nie jest tak szaro i smutno. Nie jest tak całkowicie luźno, ale również dziewczęco.
   W jej poprzednim ubiorze nie podobał mi się kolor rajstop i to, że ma ona na sobie dodatkowo wydające się sportowe podkolanówki. Wgl nie pasowały do butów.

Dziękuję za skorzystanie z mojej metamorfozy ! Zapraszam do korzystania inne dziewczyny (chłopcy również) : ).

-------------------------------------------------------------
Jak się zgłosić?

    Przypominam, że każda metamorfoza jest darmowa. Pojawia się na blogu w szybkim czasie i każda klientka/klient jest powiadomiony o poście z jej/jego metamorfozą w swojej KG. Chciałabym przypomnieć również, że aby się zgłosić wystarczy napisać w mojej KG/w komentarzu do najnowszego posta/w wiadomości prywatnej do mnie/bądź w zaproszeniu do znajomych coś w stylu "zgłaszam się do darmowej metamorfozy". Tyle wystarczy, aby się zgłosić. Należy również dodać się do obserwatorów bloga. Jak już wspominałam każda klientka/klient gdy tylko post pojawi się na blogu (z jego metamorfozą) zostanie o tym poinformowany w swojej KG.

Pozdrawiam, 
Paulusia2690

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz